2014. április 18., péntek

1. rész (bevezetés)

Cassidy Williams a becses nevem és már kiskorom óta angyalként élek. Nem is tudom milyen emberek közt élni,  soha nem találkoztam egy halandóval sem... Aztán egyik nap őriznem kellett az angyalok világába vezető átjárót, mert bármikor, akár véletlenül is betoppanhat közénk egy ember..De ne is térjünk el a tárgytól, ott tartottam, hogy éppen a kaput őriztem, mikor arra járt egy halandó fiú. Nem értettem mit keres abban az elhagyatott utcában, ahol a mi átjárónk működött. Egyre közelebb jött, én viszont beosontam egy hatalmas fém doboz mögé, hogy meg ne lásson. Olyanokat kiabált, hogy "Hahó! Tudom, hogy itt vagy!". Kiről, vagy miről tudott ez az  idegen?! Talán tudja, hogy itt angyalok élnek? De honnan? Majd véletlen belekönyököltem a nagy fém tárgyba ami mögött rejtőztem, erre felkapta a fejét. Azt suttogta "Cassidy? Nem kell félned..!". Mi van? Gondoltam magamban. Még a nevemet is tudja, de honnan? Annyi kérdésem lenne.. Kikecmeregtem a doboz mögül és megpillantottam a fiú arcát. Hm..nem is nézett ki rosszul. Fekete, kuszált haját könnyedén lobogtatta a szél, akárcsak az enyémet. Ott álltunk és egymást bámultuk, azt várva, hogy valaki megszólaljon, de semmi. Az idegen úgy állt ott, mintha szellemet látott volna. Kedvesen felnevetett és azt mondta:
-Cassidy, hát nem ismersz meg?

4 megjegyzés:

  1. Lehetett volna hosszabb! Ez egy tanács! Nagyon tetszett, várom a kövi részeket is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, remélem azért olvasni fogod :( :))

      Törlés
  2. szia:) szerintem maga a történet szuper.:) a blog is tetszik és a fejléc is:D annyi a problémám hogy a történet lehetne hosszabb is.. de amúgy minden a helyén van:) további szép napot!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából volt már sok blogom és a bevezetést mindig rövidebbre írtam, mert ott még nem kezdődik el a sztori lényege, amúgy kösz! :))

      Törlés